Po novém mostě se začalo jezdit v Měrůtkách
Lutopecny - Rekonstrukce 180metrového úseku krajské silnice včetně přestavby jednoho mostu byla úspěšně dokončena v Lutopecnách-Měrůtkách na Kroměřížsku. Ředitelství silnic Zlínského kraje za ni zaplatilo patnáct milionů korun.
Předmětem díla byla stavební úprava silnice III/36726 v průjezdním úseku obce Lutopecny, místní části Měrůtky, včetně kompletní přestavby silničního mostu ev. č. 36726-2. Celý úsek je dlouhý 180 metrů. Rekonstrukce silnice byla řešena kompletní výměnou konstrukčních vrstev včetně sanace zemní pláně. Šířka vozovky byla sjednocena mezi obrubami na 6 metrů, povrch vozovky je zhotoven z asfaltobetonu. Vozovka je lemována betonovými obrubami s přídlažbou z dvouřádku z žulových kostek. Odvodnění vozovek je zajištěno podélným a příčným spádem. Bylo obnoveno dopravní značení.
Součástí stavby byla i kompletní přestavba mostu ev. č. 36726-2. Nový most je tvořen železobetonovým monolitickým rámem, který je založený hlubinně na mikropilotách. Římsy mostu jsou monolitické železobetonové, levá římsa chodníková. Na římsách je osazeno jako bezpečnostní prvek mostní zábradlí se svislou výplní. Odvodnění mostovky je zajištěno příčným a podélným spádem mimo most. Okolí mostních křídel a dno toku bylo vydlážděno kamennou dlažbou do betonu. Součástí stavby byly přeložky trubních a kabelových inženýrských sítí (vodovod, nadzemní vedení NN, veřejné osvětlení, místní rozhlas, sdělovací vedení, plynovod) a pročištění Věžeckého potoka.
Zhotovitelem stavby bylo sdružení firem SMO, a. s., Otrokovice, a FIRESTA-Fišer, rekonstrukce, stavby, a.s., Brno. Konečná cena za tuto zakázku činí 15,005 milionu korun (včetně DPH). Stavba byla financována z prostředků Ředitelství silnic Zlínského kraje. Stavební práce s dopravním omezením začaly v dubnu 2025.